14 Mart 2018 Çarşamba

Pendik İmplant Ve Diş Hastahaneleri

Pendik Dişçi

Pendik İstanbul ili anadolu yakasında bulunan güzide ilçelerinden biridir. her geçen gün modernleşen imar yapısı yerleşme yoğunluğunun bu ilçeye doğru yönelmesine neden olmuştur. Ayrıca Pendik implant ve ağız diş sağlığı merkezlerininde çekim alanına girmiş bir çok yeni hastahane ve muayenehanenin açılmasına neden olmuştur.

Hospitadent, İstanbul Pendik ilçesindeki şubesi ile ağız ve diş sağlığı zincir hastahanelerinin en büyüklerinden biridir. Bir çok şubesi ve uzman kadrosu ile tüm tedavi teknik ve yöntemlerini en iyi şekilde uygulaması ile bilinen hastahane özellikler implant fiyatları ile rakiplerini geride bıraktığı söylenebilir.

Pentdent, Peldik ilçesi doğu mahallesinde yer alan yirmi beş yıllık tecrübesiyle hastalarına hizmet veren bir özel diş sağlığı merkezidir. Ortodonti konusunda başarılı tedavi teknikleri geliştiren özel sağlık kurumu güleryüzlü hizmeti ve hasta haklarına göstermiş olduğu saygı nedeniyle tercih edilmektedir.

Dentolya, Pendik Kurtköyde hastalarını ağırlayan özel ağız ve diş sağlığı polikliniğidir. Hastane bünyesinde bir çok tedavi tekniği için kullanılan son sistem teknik araçlar bulunmakla birlikte özellikle diş beyazlatma konusunda uyguladığı farklı teknik ve uygulamalar ile cazibe merkezi haline gelmiştir.

Uğurel Diş Polikliniği, Pendik ilçesi Doğu Mahallesinde yer alan özel sağlık kuruluşu olup pazar günü hariç diğer günler 09-21 cumartesi 09-18 saatleri arasında hizmet vermektedir. Çene cerrahisi üzerine yoğun talep alan hastahane başarılı çalışmaları ile bilinmektedir.

0 yorum:

Yorum Gönder