7 Mart 2018 Çarşamba

Beykoz implant Ve Diş Hastahaneleri

Beykoz Dişçi
  İstanbul'un güzide semtlerinden Beykoz yalıları boğaza nazır duruşu ve inanılmaz güzellikteki doğası ile bilinir. Sağlık sektörünün en seçkin muayenehaneleri ve hastahanelerinin bulunduğu Beykoz ilçesi implant diş sektöründe de oldukça donanımlı sağlık kuruluşlarına sahiptir. Sizler için bu kurum ve kuruluşların öne çıkan özelliklerini inceleyeceğiz.

Dentorama Beykoz ilçesinin Fatih Sultan Mehmet caddesi üzerinde yer alan özel ağız ve diş sağlığı merkezlerinden biridir. Lazerle dikişsiz implant tekniğini uygulayan sağlık kuruluşu hastalarına hem hızlı bir iyileşme süreci hemde ağrısız cerrahi operasyon ve tedavi tekniği sunmaktadır.

Beykoz Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Beykoz ilçesi Çubuklu mahallesinde yer alan SGK bağlı hastaların tedavi gördüğü bir kliniktir. Sosyal Güvenlik sistemine bağlı bir kurum olması nedeniyle sistem dahilinde bulunan vatandaşlara uygun fiyatlı hizmet sunmaktadır. Ayrıca kanal tedavisi konusunda deneyimli hekimlere hizmet vermektedir.

Diş Hekimi Gizem Arslanoğlu Beykoz ilçesi sınırları içerisinde yer alan Kavacık mahallesinde özel ağız ve diş hastalıkları muayenehanesidir. Ortodonti tedavisi konusunda başarılı çalışmalara imza atan DH Gizem Arslanoğlu muayenehanesinde implant , kanal tedavisi, gülüş tasarımı gibi daha bir çok tedavi tekniğini başarı ile uygulamaktadır.

Stomadenta beykoz ilçesi kavacık mahallesinde hizmet vermekte olan özel diş hastahanesidir. konusunda uzman bir çok Diş Hekiminin çalıştığı hastahanede özellikle gülüş tasarımı ve diş beyazlatma hizmeti konusunda başarılı çalışmalarıyla öne çıkmaktadırlar.

Mart 07, 2018