28 Şubat 2018 Çarşamba

Periodontoloji Diş Eti Tedavisi

Periodontal hastalık veya periodontal hastalık olarak adlandırılan periodontal hastalık, periodonsiyumun kronik bir inflamasyonudur. Tedavi edilmediğinde diş eti sarkması, diş gevşetme ve nihayetinde diş kaybına yol açar. Sizi bu tür diş eti iliklerinden korumak için her türlü çabayı gösteriyoruz. Sürekli takip ve önleyici tedbirler önlemenin en güvenli yoludur.

Diş Eti Hastalığı

Periodontal hastalık - periodontitis

Günlük diş bakımı veya ağız kokusu içindeki diş eti kanaması, periodontal hastalığın ilk belirtileri olabilir. Erken tanıdığımızda, ciddi bir hastalık iyi engellenebilir. Gelişmiş bir aşamada bile, periodontal hastalığı durdurmak için sayısız tanı ve tedavi araçları mevcuttur. Düzenli ve sistematik profilaksi bunlardan biridir. Bireysel özelliklerini hesaba katar ve uzun vadeli başarılı bir periodontal tedavinin temelini oluşturur.Periodontal olarak ilişkili hastalıkların tedavisinde edindiğimiz bilgi ve tecrübelerimiz nedeniyle, ortalamanın üzerinde terapötik başarı elde edilebilir. Bu, estetik ile sürdürülebilir ve madde koruyucu diş hekimliği ile işlevsel açıdan en üst düzeyde düşünülmesi anlamına gelir. Bu, toplam rehabilitasyonlarda kapsamlı perioprostetik ve preprotez önlemler için özellikle geçerlidir. Bu, tam da diş hekiminde yoğun eğitim ve ileri eğitim gerektiren şeydir.

Periodontoloji ve estetik

Parlak bir gülümseme için sadece beyaz dişler değil, aynı zamanda sağlıklı ve güzel diş etleri de gereklidir. Protez imkânları "beyaz estetik" ile, bitişik yumuşak dokunun "pembe estetiği" için gerekli profil de değişti. Bu maksiller ön bölgesinde özel bir öneme sahiptir. Diş kaybından sonra ortaya çıkan lokal yumuşak doku kusurları genellikle mükemmel bir rekonstrüksiyonun uygulanmasını zorlaştırmaktadır. Bugün, kemik ve bağ dokusu yeniden inşa etme yolları var. Diş yatağında, çürümüş diş etlerini düzeltmek için cerrahi, estetik tedaviler mümkündür.

Şubat 28, 2018