4 Aralık 2017 Pazartesi

Şişli Diş Hastanesi

Şişli İstanbul mega kentinin mega ilçelerinden biri olmasının yanı sıra iş ve ticaret merkezi olması nedeniyle yoğun insan trafiğinin yaşandığı bir ilçe . Büyük gökdelenler devasa alışveriş merkezleri ile sizleri içine çeken ve büyüleyen bir havası var.

Diş tedavisi için İstanbul genelinde en yüksek teknolojik gelişmeleri takip eden deneyimli diş hekimi ve diş hastanesi portföyüne Şişli'de ulaşmanız mümkün. İstanbulun cazibe merkezi olmasının yanı sıra özel yada devlet tarafından işletilen sağlık merkezleri ile dikkat çeken Şişli de her ekonomik sınıfa göre hizmet kalitesine ulaşmanız mümkün.

Dentnis Nişantaşında beş çalışanıyla hizmet veren diş tedavi merkezi .'' Bir günde implant '' sloganıyla diş implantı için uzun süre beklemek istemeyenler için alternatif hizmet sunmaktadırlar.

Hospitadent Mecidiyeköy'de yüzlere varan diş hekimi ve çalışanıyla 12 şubesiyle Türkiye dışında da şubeleri ve arge ofisleri bulunan bir diş hastanesi zinciri. İğnesiz anestezi ve implant diş konusunda oldukça yüksek deneyime sahip hastane profesyonel organizasyon şemasıyla dikkat çekiyor.

Dentgroup Maslak semtinde hizmet veren merkezi ile birlikte 13 şubesi olan bir diş hastanesi zinciri. Dijital aneztezi ile ağrısız bir diş tedavisi deneyimlemek isteyenler için seçenekler sunmaktadırlar. ''Yeni Nesil Diş Hekimliği'' sloganıyla hastalarına farlılıklarını ortayan koyan diş hastanesi.

Diş hastanesi zincirleri yanı sıra bir yada birkaç hekimden oluşan diş tedavi ve implant merkezleri konusunda oldukça fazla seçeneğe sahip Şişli ilçesi İstanbul için geleceğin sağlık merkezi olma hedefine hızla yaklaştığını gösteriyor. Sağlıklı dişler ve güzel gülüşler için Şişli ilçesi bir ziyaret merkezi olacak gibi.

Aralık 04, 2017