18 Haziran 2017 Pazar

Ortodonti Tedavisi İçin Tavsiyeler

Ortodonti tedavisi olmak isteyenler için bazı tavsiyelerimiz olucak . Bu tavsiyelere uyduğunuzda sağlıklı ve estetik görünümlü dişlere kavuşmanın sırrını çözmüş olacaksınız.
  Tavsiye 1: Ortodonti tedavisi için öncelikle konusunda uzmanlaşmış
diş hekimliği eğitiminin ardından ortodonti eğitimi almış uzman bir hekim seçmelisiniz. Bilmelisiniz ki her diş hekimi Ortodonti tedavisi için yeterli bilgiye sahip değildir.
  Tavsiye 2: Ortodonti tedavisini neden yaptırmak istediğinizi Ortodontistinizle konuşun. Alacağınız hizmetin detaylarını ve tedavi sonucunda ağzınızda meydana gelicek değişimlerin nasıl olacağını estetik bir görüntünün yanında doğru ısırma yeteneğine kavuşup kavuşamayacağınızı konuşun. Tedavi süreci ve maliyetinide sormayı unutmayın.
  Tavsiye 3: Hizmete başladığınız ortodontis ile tedaviye devam edin . Ortodonti tedavisi farklı dönemlerde farklı ortodontisler ile devam edilemeyecek zorlu bir aşamadır. Bir çok klinik bu nedenle Ortodontistlerle anlaşarak haftanın bazı günlerinde belli saatler arasında hizmet verir ve randevularınıza harfiyen uymanız gerekmektedir.
  Tavsiye 4: Ortodontistinizin sizler için en iyi tedavi seçeneği seçeceğinden emin olun her aşamada aklınıza takılan soruları sorun. İsteklerinizi açık yüreklilikle belirtin ve hekiminizin tavsiyelerine kesinlikle kulak verin.
  Tavsiye 5: Pediatrik diş hekimliği sizler için en iyi tedavi biçimini uygun görmesinin yanında daha önce başarılı ortodonti tedavisi görmüş kişilerden deneyimlerini alarak faydalanma yoluna gidebilirsiniz. Tedavi süreci zorlu olacağından bu konuda birilerinin sizleri teselli etmesi ve sizlerin derdine ortak olması faydalı olacaktır.
  Tavsiye 6: tedaviniz esnasında Ortodontist sizler için en yeni teknolojik materyalleri kullanacaktır. Sizlerde kullanacak materyaller hakkında araştırmalar yapabilir ve en son teknik araç ve gereçlerin tedavinizde kullanılmasını isteyebilirsiniz.
  Tavsiye 7: Güzel sağlıklı ve estetik bir görünüm için sabırlı olmanız gerekecektir. Ayrıca süreç bazen ağrılı ve  bunaltıcı olsada kendinize inanmalı ve sonucun ne kadar güzel olacağı konusunda kendinizi telkin etmelisiniz.

Haziran 18, 2017